החגיגה נמשכת: מוצרים בשקל בודד

    קלמן טלר No Comments on החגיגה נמשכת: מוצרים בשקל בודד

    רשת 'שוק מהדרין' ממשיכה את חגיגות השנה עם מבצע שאסור לפספס • מוצר במחיר של 1 ₪ בלבד על כל קנייה בסך 100 ₪ • המוצרים המשתתפים במבצע הנם מוצרי יסוד בסלי הקניה של המשפחה החרדית

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חגיגות יום הולדת ל'שוק מהדרין' החלו בשבוע שעבר עם אלפי לקוחות שנהנו להיות חלק מהמיזם המיוחד שכולו מחשבה עליהם: על כל קניה בסך 100 ₪ – מוצר במחיר של 1 ₪ בלבד!

    ברשת ממשיכים גם השבוע את המבצע חסר התקדים ומעניקים חמשה מוצרי יסוד חדשים אותם תוכלו לרכוש במסגרת המבצע. בדיוק כמו חמשת המוצרים שהשתתפו במבצע בשבוע שעבר, גם הנוכחיים נבחרו בקפידה רבה מתוך התחשבות מלאה במשקי הבית החרדיים ברוכי הילדים ולכן מדובר במוצרי בסיס שמופיעים בסלי הקניות השבועיים או החודשיים של כל משפחה.

    מיץ ענבים טבעי 1 ליטר, ארזה רק ב- 1 ₪, קמח דגן 1 ק"ג 3 ב-ב- 1 ₪, בייגלה BB 280-400 גרם רק ב- 1 ₪, מארז שישיית סודה קינלי 1.5 ליטר רק ב- 1 ₪, אקונומיקה ריחנית פסגה 4 ליטר רק ב- 1 ₪.

    אם מסיבה כלשהי טרם הספקתם ליהנות מהמבצע בשבוע הקודם, תוכלו להשלים את החגיגות במהלך השבוע הקרוב ולחסוך כסף בגדול. אם כבר חגגתם בשבוע שעבר – בואו לחגוג גם השבוע, כי אף אחד לא רוצה לשים גבול לחיסכון.

    המבצע בתוקף בתאריכים ה-י"א שבט תשע"ח 21-27.1.18 או עד גמר המלאי לפי המוקדם ביניהם. מותנה בקנייה מעל 100 ₪, לא כולל המוצר המשתתף במבצע ומוגבל לקניית פריט אחד מתוך חמשת המבצעים. ניתן לממש בכפולות עד 500 ₪ את חמשת הפריטים.

    רשת המזון 'שוק מהדרין' מקבוצת יינות ביתן הושקה לפני שנה וכבר חוללה מהפכה בקרב הרגלי הצריכה של המשפחה החרדית. הרשת הוקמה מתוך חשיבות רבה לדרישות הצרכן החרדי ומתוך רצון לקשר אמיץ עמו תוך הקפדה על החמרות בלתי מתפשרות כגון כשרויות מהדרין, איכות מוצרים, שירות אדיב וכמובן מחירים הוגנים.

    את 20 הסניפים הכשרים למהדרין תוכלו למצוא בקרב הערים החרדיות וכן בערים כלליות כמו הרצליה, אילת, נתניה, רעננה ועוד. הציבור מצדו מעריך את הרצון וההשקעה המרובים שנעשים במטרה להקל עליו, ורבים כבר הפכו את 'שוק מהדרין' לרשת המזון הקבועה שלהם.

    בהנהלת הרשת לוקחים באופן מובן מאליו את אופי החגיגה שכולו הטבות, שכן זהו בסיס הקמת הרשת: טובת הצרכן החרדי.



    0 תגובות